love

love

Olen..

Rakastan..
Kultaa, kullanmuruja, kahvia, kolmiyhteistä Jumalaa.
Kavereita, kirjoja, keskusteluja, kuntoilua, kulttuuria ja kauneutta.
Kuulun Ristinummen Rouviin. Olet lämpimästi tervetullut seuraamaan blogiani!

maanantai 4. toukokuuta 2015

Mahtava aarrearkku



Ystäväni antoivat minulle 40-vuotislahjaksi maailman parhaimman lahjan: kauniin ja tuunatun hatturasian, joka oli täynnä aarteita. Vieraat olivat laittaneet rasiaan symbolisia lahjoja, jotka kuvasivat minun ja antajan suhdetta. Aarrearkun avaaminen oli sykähdyttävä kokemus. Iloitsin valtavasti siitä, miten erilaisia, ihania ja upeita ystäviä minulla on. Monet lahjoista ja saamistani teksteistä ovat sellaisia, etten halua niitä jakaa. Ne ovat niin rakkaita, henkilökohtaisia ja tärkeitä. Muistelen niitä varmaan vielä 40 vuoden päästäkin. Yhteinen saateteksti kuului näin:
"Elina, olet meille rakas aarre! Ystävät ovat kuin erivärisiä ja -muotoisia jalokiviä, joita löydämme elämämme matkan eri vaiheissa. Vaikka ystävät kulkevat rinnakkain ehkä vain hetken, tosi ystävyyden jalokivi säilyy. Tähän aarrearkkuun olemme tallettaneet muistoja, joiden vuoksi olet meille korvaamaton."

Yhden teksteistä haluan jakaa, koska se oli niin uskomattoman kaunis. Tiedän, etten ole pystynyt olemaan tällainen ystävä kaikille ihmisille. En kutsunut juhliini kaikkia niitä ihmisiä, joita kutsuin 30-vuotisjuhliin. On kipeää, että jotkut ystävyydet ovat katkenneet. Mutta se tuntuu hyvältä, että monet ystävät ovat kokeneet minut kannustavana ja rakastavana. Upea teksti rohkaisee minua olemaan vielä parempi ystävä jatkossa.

Elina, 
sinuun katsoessani katsoinkin peiliin,
erilaiseen peiliin, mihin olin tottunut.
En nähnyt arvioitsijaa, arvostelijaa tai tuomitsijaa.
Näin sensijaan peilissä aidon,
läsnäolevan katseen.
Kasvot, jotka säteilevät iloa ja rakkautta.
Näen kasvoillasi lempeän, kannustavan ja siunaavan hymyn.
Sinä oletkin Taivaan Isän lähettämä!
Hän itsensä kasvoina, hymynä ja siunauksena täällä.
Olen sinun kohtaamisestasi iloinen ja kiitollinen.
Ilosi tarttuu!
Olet kaunis kasvoiltasi ja sydämeltäsi.
Kiitos Elina ♥ Paljon onnea!

Välillä on siunattua, kun on saanut olla Rakkauden Jumalan välikappaleena, kaikista virheistä huolimatta ♥ 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti