love

love

Olen..

Rakastan..
Kultaa, kullanmuruja, kahvia, kolmiyhteistä Jumalaa.
Kavereita, kirjoja, keskusteluja, kuntoilua, kulttuuria ja kauneutta.
Kuulun Ristinummen Rouviin. Olet lämpimästi tervetullut seuraamaan blogiani!

tiistai 10. toukokuuta 2016

Voittajan on helppo hymyillä!

Hei lukijani! Olen sirtynyt pitämään käytännön syistä blogiani pääasiassa Facebookiin. Löydät minut Facebookista nimellä Wife and Wifestyle ja Elina Koivisto. Päivittelen sinne yleensä päivittäin! 


Perjantaina iltapäivällä huomasin, että olin saanut työsähköpostiin soittopyynnön Kotimaan päätoimittajalta. Hän oli lähettänyt viestin jo useita tunteja aikaisemmin, mutta minä en ollut vapaapäivän vuoksi roikkunut netissä. Soitin heti päätoimittaja Mari Teinilälle ja sain kuulla, että minut on valittu voittajaksi Kotimaan pro blogi -kilpailussa. En ollut perinteiseen suomalaiseen tapaan yhtään vaatimaton enkä yllättynyt. Olin niin varma voitostani, että pyysin Spirit2016-tapahtumassa lempivalokuvaajaani Jani Laukkasta ottamaan minusta kuvan mahdollista voittoa varten. Minussa täytyy olla niitä Maupertuisin retkikunnan tuomia ranskalaisia geenejä, joiden vuoksi Korteniemen sukuun on tullut tummia ja iloisia tyttöjä. Voisin lisätä vielä adjektiivien joukkoon itsevarman. Eihän suomalainen voi olla näin itsevarma, vaan pyytelee anteeksi olemassaoloaankin.
Olin voitosta todella onnellinen. Olen eka kertaa elämässäni tilanteessa, jossa pitää todella tarkasti miettiä menonsa. Teinit vievät tuhkatkin pesästäwink emoticon Sen vuoksi pieni lisätulo ei ole pahitteeksi, vaan voin sillä hemmotella itseäni ja ostaa vaikkapa pari kivaa mekkoa ja hajuveden. Olen niin kovasti luopunut lasten vuoksi omista tarpeistani, etten ole vuosikausiin ostanut edes hajuvettä itselleni. Viime kesänä tosin eräs uskollinen blogini lukija antoi minulle Happy-hajuveden, josta olenkin ollut iloinen koko vuoden.
Lauantai-illaksi kutsuin terassillemme kaksi bestistä juhlimaan voittoani. Toinen ei päässyt, mutta toisen kanssa joimme lasilliset kuohuviiniä ja juttelimme syvällisiä lämpimässä kesäillassa. Hän toi mukanaan kuoharin, koska minä en ole kovin asiantunteva tällä alueella. Olen siis edelleen käynyt elämässäni vain kerran ALKOSSA. Ostin ystävättären opastuksella kuoharit 40-vuotisjuhlaan. Olen käyttänyt alkoholiin elämässäni noin 50 euroa. Siihen nähden olen kyllä siemaillut aika määrän alkoholia, kun aika usein juhlissa juon lasillisen. Papin ammattitaitooni kuuluu kakunleikkaamisen lisäksi kuoharin lipittäminen.
Olen tosi onnellinen voitostani ja toivon, että se toisi elämääni paljon hyviä asioita. Olen tehnyt sivutoimilpahakemuksen, jossa kerroin anovani lupaa tehdä kirjoja ja muita kirjoitustöitä, koulutuksia ja luentoja, juontotehtäviä sekä radio- ja TV-työtä. Odotan innolla, mihin kaikkeen pääsen vielä mukaan. Erityisesti olen kiinnostunut toimimaan mallina muotinäytöksissä (lapsuuden haave) sekä saamaan kutsuja julkkisten kokkareille. Aloittaessani urani kirkkoherran rouvana meille sateli paljon kutsuja juhliin. Nykyään pääsemme juhliin Miehen kanssa todella harvoin. Tovottavasti minusta tulisi niin merkittävä blogisti, että saisin kutsuja kulttuuritapahtumiin ja cocktail-tilaisuuksiin. Minun kanssani aika ei käy taatusti pitkäksi: taidan hyvin sekä small talkin että syvälliset keskustelut.
PS. Elokuussa vietämme 20-vuotishääpäivää avioliiton vuosipäivän rukoushetken merkeissä Suomenlinnassa. Tarinamme alku on ihan poikkeuksellisen romanttinen. Jos tiedät jonkun lehden, joka voisi tehdä siitä jutun, saa vinkata 

1 kommentti:

  1. some really nice and useful information on this web site
    scatter icelandic tomo elje soldiery faucet hadda soldiers unfounded
    Please email me with some hints about how you made your blog look this cool, I would be appreciative!

    Korean Air Purifier Brands

    Negative Ion Generator Reviews Consumer Reports

    Air Purifier Made In Germany

    VastaaPoista